Super slyngeøvelse for løpere (med video)

Forrige tirsdag fikk jeg endelig tatt video av meg selv der jeg gjør en slyngeøvelse for hamstring. Denne øvelsen gjør jeg hver uke og den har gitt meg mer stabile hofter, mye mer styrke i frasparket på løp og generelt sterkere bakside. I tillegg er den super for stabilisering og core. Bare sørg for at du klarer å holde en «rett linje» fra brystkassen gjennom hoftene og til knærne.

Jeg kjører nå 4 x 8-10 repetisjoner. Kort pause mellom der jeg gjør en annen coreøvelse, litt forskjellig fra gang til gang. Skal prøve å bli flinkere til å filme øvelser og legge dem ut fortløpende. Lykke til!

Fullfart Lingsom

Full fart på alle fronter.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s